CHRISTMAS GIFTS

Tänkte ta och visa för er vad jag fått för fint i julklapp! :-) 
Vissa julklappar är fortfarande kvar i Lycksele så har ingen bild på allting, men anyway;
 
♥Ett presentkort på H&M av Fredrik & Hanna.
 
♥Produkter från Bodyshop från Viktor, Matilda & lilla Vilma.
 
♥En jättefin tröja av Eve. För att se hur den ser ut bättre så hittar ni den här!
 
♥Pengar av farfar & Anita.
 
 
♥En svart jättegosig mysdress & en eltandborste av mormor & morfar!
 
♥En handväska, neccessär, hårprodukter, presentkort på en nagelsalong i Lycksele & handdukar av pappa & Kicki.

♥Stickade vantar från Christoffers farmor & farfar, Solveig & Stefan. Solveig är såå himla duktig på att sticka! Blir alltid så nöjd & glad när jag får tjocksockar eller liknande! :-)
 
♥En supersöt ugglelykta, en kokbok & ljus från partylite av farmor & Ernst.
 
♥Ett vinglas + servetter från Carolina Gynnings kollektion av världens bästa Jennelie <3 - första glaset i min påtänkta samling, tjoho!!
 
♥Ett snyggt träningslinne från I can I will & en shaker av mina fina svärföräldrar - perfekt nu när träningen verkligen är på G & olika kosttillskott ska beställas hem & användas i min nya fina shaker, hihi!
 
♥Ett halsband & hårsmycke av lillebror Erik.
 
 
♥En klocka i roséguld av min älskling + ett matchande tunt armband med en liten diamant som detalj. Vad han gör mig glad <3

♥Pengar, en scarf, örhängen, en fonduegryta & en topp av mamma & Per.
 
♥Dessa fina örhängen av underbara Sofia <3

 
--- --- ---
Med andra ord så har jag fått så himla mycket fint, helt sjukt vad alla skämmer bort mig! Så glad & tacksam för mina fina vänner & familjer. <3

Kommentarer
Postat av: Eva`s blogg

Oj vad massa saker du fick o fina oxå :)

2016-01-14 @ 09:35:30
URL: http://evasblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0