THE SHORT MONTH IS HERE


Första februari. Solen har trängt igenom draperier & trädgrenar & lyst upp de isiga vägarna så man blivit alldeles bländad. Några minusgrader så pass att man kurar ihop under scarfen & samtidigt är det så himla skönt & friskt ute. Älskar dagar som dessa, särskilt då jag är ledig tjoho!!
Tog alltså en härlig promenad in till stan innan jag hade tiden hos Sanna & jag tycker min brudfrisyr blev riktigt bra idag, bättre än förra gången vi övade. Nästa måndag ska vi öva igen & det känns verkligen kul för min del också! :-)

Annars så har jag också gått en vända på stan, köpte med mig en ny mascara & denna fina, gråa kofta. Har lånat en likadan i vitt förut av Sharmin, fullkomligt älskade den & även fast jag helst ville ha en vit nu igen så är jag redan så kär i denna, hihi. Värd vartenda öre!!
Nu har både jag & min man duschat & fixat oss inför middag hos farmor & Ernst. Mattias & Elin ska också dit, blir roligt att få umgås med dem också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0