PILLOWTALK

Några snapshots från de senaste dagarna

Typ sådär har dagarna varit, varit ledig några dagar & varit uttråkad + några jobb-och träningspass på det men med de sakerna är jag liiiiite för upptagen för att ta foton ;-) Igår var vi också hos fina faster som fyllde år, de bjöd på mat & fika & det var mysigt att få umgås med större delen av släkten!
Och idag har jag varit hårmodell åt Sanna igen + städat toan & skurat heeeela lägenheten, haha!

Och på jobbfronten så kan jag äntligen tala om för er att jag fått en fast tjänst på min avdelning! :D Ett vikariat på 75% och en fast månadslön, känner mig sååå himla glad för det! Till min ära så tyckte Christoffer att vi ska äta middag ute ikväll & fira min anställning. Jättemysigt!<3 

Annars så är allting toppen nu & jag är lycklig i min tillvaro. Laddad för denna vecka. Hoppas er vecka också blir fin! ❤️

Kommentarer
Postat av: Amanda

Grattis till jobbet, finaste Fanny!:)) Älskar förresten din fina blogg, fortsätt som du gör! Kram

2016-02-12 @ 23:34:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0