IT'S A BEAUTIFUL DAY


Idag är en bra fredag, har haft en bra magkänsla sedan jag vaknade. Gick till gymmet vid sju & körde stenhårt med ryggen & axlarna. Det har redan börjat kännas ;-) Nästan så jag gruvar mig för imorgon, haha..
Sedan åt jag goofrulle & städade lite i läggan innan jag gick en lång, härlig promenad runt Gullänget! Med tanke på hur jäkla vackert det varit idag så var det verkligen befogat. 

Har varit en sväng på ica & handlat hem lite behövligt, & ikväll kändes det lockande att bara mysa under min fina filt & se serie. Christoffer är påväg till Åre för att hjälpa Tobias att köpa en bil, så han kommer hem imorgon. Verkar bli till att jobba under helgens gång också men det känns helt ok för min del! :-) 

Kommentarer
Postat av: Amanda Eriksson

Vilka härliga bilder:)

2016-02-05 @ 17:02:32
URL: http://mandanellie.blogg.se/
Postat av: Emma

Vem ska du åka till Turkiet med? Och vart i Turkiet ska du? Och hur länge ska du vara borta? Många frågor hihi.. Kram

2016-02-07 @ 18:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0