EN SÖNDAGSLISTA

Just nu...


...drömmer jag mig bort till: fjällen! En solig, molnfri heldag på fjället med mammas familj och Christoffer. Pudersnö i mängder så man kan leka av sig med skotrarna & pudersurfa, steka upp mat på murrikkan, sitta på ett renskinn och sola, ni hör ju bara.. Tack vare alla jäkla instabilder från helgens XX-freeride camp så är suget efter snö & skoterkörning huuuur stort som helst.. ;-)

...önskar jag att jag hade: en mer vältränad kropp, synliga muskler. Men jag jobbar ju på det som tur är, haha! Vill vara brunbränd också, men det kommer också.

...letar jag efter: en snygg vårjacka.

...måste jag köpa: mat, haha. Middag för veckan + så jag kan göra veckosallad. På andra fronter så vet jag inte om det finns något särskilt måste ;-)

...önskar jag att jag kunde: göra fina, annorlunda frisyrer & göra finare avancerade sminkningar. Samt ta mig tid att öva på sådant!!!

...tycker jag att: vardagen egentligen inte är som jag vill, studieuppehållet är så jvla oönskat & jag saknar min fd klass så himla mycket. Men jag gör det bästa utav min situation genom att jobba, ha en bra inkomst, få mer erfarenheter inom sjukvården + plugga samtidigt & klara vårens tentor så jag är en heltidsstudent till hösten igen :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0