DIRTY PAWS

Det slog mig nu att det redan är onsdag?! Det var liksom nyss helg & jag jobbade för fullt. Men att det snart är helg igen känns bara
 positivt, även fast jag förmodligen ska jobba igen :-)


Denna filt i lila från Hemtex fick jag med mig från stan idag, då jag & Anna 'bara' skulle handla mat tillsammans ;-) Fick sms av Sofia (som har en egen i rosa) att dem var på extrapris på Hemtex denna vecka & då kunde varken jag eller Anna låta bli, haha! 

Har länge varit avis på att Sofia haft en, den är verkligen huuuur mysig & skön som helst! Ville helst ha en rosa jag också men dem var slutsålda & lila är också förhimla fint faktiskt! Myser under den nu framför Secret life of Walter Mitty :-)

Det här blev middagen idag också, jag ville överraska C med hans älsklingsrätt & både glad & överraskad blev han, hihi. Iblans räcker det med små saker för att man ska bli jätteglad & varm. Jag blir alldeles till mig av lycka om han t.ex. bara köper hem lite choklad haha! Det behövs så lite <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0