VAR TACKSAM ÖVER MÄNNISKORNA I DITT LIV


En helg i fina Åsele som bestått utav fantastiskt god mat, trevligt sällskap som alltid, hundpromenader, hockey i alla dess former såklart, hundutställning, kvalitétstid-och prat om allt möjligt med svärmor, födelsedagsfirande för Christoffers storebror Fredrik, träffa Tobias nya fina flickvän Moa & en visit hos en kär vän. En bra helg, alltså! :-) Alltid så mysigt att vara hos Christoffers familj och jag längtar redan tills nästa gång. <3 Går ju ett tag emellan gångerna (i varje fall för mig med ett varierande arbete) att hinna träffa dem! :-)

--- --- ---
Såhär ser upplägget ut för den nya veckan:
-Träna såklart! Har hittills snittat tre-fyra pass i veckan & minst så mycket ska det fortsätta vara! Elisabeth lade till övningar på mitt schema som jag längtar efter att få köra också.

 -Fyra arbetspass: dag imorgon, kväll tisdag och så dag torsdag & fredag. En sådär lämplig vecka & när jag påbörjar vikariatet 14 mars så kommer veckorna se ut så på ett ungefär, mer eller mindre. 75% är inte så mycket vissa veckor & med mitt plugg så kommer det passa perfekt.

-Plugga på anatomin, hade tänkt börja om med farmakologin också. Att kombinera jobbet & plugget är inte alltid så energikrävande, bara en mindre stress ibland.. Planering i mitt liv är A och O just nu haha.

-Och sist men inte minst... På onsdag, min fina lediga dag, så ska håret färgas TJOHO!! Ääääntligen ska Sannis fixa min frippa - en saftig utväxt & urtvättat lila känns så hemskt, det måste bort! :P Och hur det blir kommer jag visa er sedan, hihi. Så jäkla skönt det känns över att ha håret fixat innan Skellefteå till helgen och gesällprovet helgen därpå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0