A LIST

Dagens...


Löfte: Ta vara på livet, lev i nuet, oroa dig inte för framtiden, gör allt du vill medan du fortfarande kan! Kanske låter lite klyschigt men vad tusan det är ju sant!

To do: Borde rensa skräppost, det tynger ned tidningshyllan lite för mycket nu haha.

Program: Se reprisen av Ung och bortskämd, så jäkla roligt att se dessa pantade människor haha!

Mat: Blev en jättegod middag hos farfar & hans fru Anita ikväll!

Längtan: Att få rå om C en hel helg, utan jobb och utan måsten, kanske åka bort någonstans. Helst till fjällen! <3

Jobb: Dagpass har stått på schemat idag, var lagom trött när jag klev in genom ytterdörren i eftermiddag! Var ju bara att svida om inför middagen direkt nästan. 

Resa: Turkiet hihi, som ni redan vet ;-) Annars så pratade jag och Christoffer om hur jäkla nice det skulle vara att åka till Kanada nästa nyår & se JVM?! Så mäktigt MEN jäkligt dyrt, haha. 

Shopping: Högst upp på priolistan just nu står... ingenting. Haha ;-) Inte i behov av något särskilt, fick ju faktiskt hem en ny telefon idag så jag tänker vara inköpslåst åtminstone tills nästa löning - minst.

Måste: Sätta mig & plugga på anatomin, som återuppstått igen..

Lättnad: Att jag faktiskt har det så himla bra, mitt liv är som ett pussel & alla bitar faller på plats mer eftersom tiden går. :-) Hade aldrig varit den jag är idag utan vännerna, familjerna, Christoffer.. Life is great <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0