CHRISTMAS IS OVER

Hej allesammans!

Hoppas ni haft en bra jul. Min var toppen! Något som var härligt var ju att under hela julafton så dumpade det ner ett x antal cm snö, så jul känslan var ett faktum! 
Om jag ska få klaga på något så har nu även jag drabbats av influensan, som resten av typ hela landet. Feber, sjuk halsont, slem i bröstet, brännande bihålor, massa snor, ah you name it. Men som min kära pojkvän säger ofta: det som inte dödar det härdar :-)

Den traditionella uppesittarkvällen spenderades med Fredrik, Hanna, pappa & Kicki. Vi fick öppna lite julklappar också, så jag kände mig supernöjd! Och Kicki gjorde såå himla god mat & gott tilltugg (som alltid) så man blev superduper mätt hihi.

På julaftonsmorgonen vaknade jag upp hos mamma & Per där även Frida & Dennis befann sig. Det är minst ett år sedan som jag fick rå om dem..? Så sjukt!


Vi åt julfrukost, gjorde oss i ordning, hämtade hit Fredrik & Pers föräldrar, inväntade Kalle, öppnade julklappar, åt massa julmat & lekte julklappsleken. Såå mysigt & roligt! :-) Har fått så mycket fint som jag ska visa i något inlägg sedan, en julklapp är svarta toppen på den sista bilden som jag fick av syrran! Så fin!<3

På juldagen vaknade jag med halsont (där förkylningen började, så att säga) men jag försökte ändå fixa mig & tagga igång för mosters 50-årsfest som skulle vara på kvällen. Mötte upp C hemma hos pappa & Kicki, sedan åkte vi till scoutstugan till resten av släkten. Jag började må sämre & sämre så redan vid halv åtta tackade jag för mig och kvällade hemma hos pappa & Kicki. Senare på natten fick jag somna i Chrilles famn<3 men trots det så gick det skitdåligt att sova.

Idag är det annandag jul & jag mår faktiskt sämre. Men samtidigt så känns det som att det är påväg mot rätt håll, massa te vatten & halstabletter förtärs. Åsynen av massa snö utanför fönstret gör mig på lite bättre humör :-) 

Ikväll kickar JVM igång & Sebbe har tagit sig med i truppen! Så glada & stolta vi alla är och det blir ännu roligare att titta på hockey nu ju. Plus att en Lyckselebo är med också känns så häftigt, dessa duktiga killar! Såå det ska jag och C sitta bänkade framför här i soffan, perfa!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0