AND IN THE MIDDLE OF MY CHAOS, THERE WAS YOU

Bjuder på några quotes & kärleksinspiration denna fredagmorgon. Jag tror vi alla känner igen oss i dessa texter med åtminstone en eller flera personer i vår närhet.. 
Känner mig extraglad i mig och Christoffer idag och har även gjort det den senaste tiden.♡♡ Är verkligen så glad att denna kille finns i mitt liv; han som man är intim med på alla sätt & vis, han som är en bästa vän & som man hittar på massa roligt med & som man bara har allmänt roligt med!

Kärlek är så jäkla fint när den väl är bra & jag tror vi människor måste bli bättre på att ta vara på den & använda den till våra fördelar. Och då pratar jag inte bara om kärlekspartners, utan alla olika sorters kärlekar som våra liv innehåller. Njut & ta vara på era nära & kära! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0