THIS WEEKEND WAS AWESOME!



Hej på er! 
Har ni haft en fin helg!?
Min har varit alldeles toppen! Har varit ledig & haft det så himla roligt! :D Har fortfarande glädjerus typ haha, så här får ni höra;


Fredag:
När C slutade jobba åkte vi och handlade på en gång. Både på affären och boa, och sedan fick jag renbädda & städa undan i gästrummet. För vid 18tiden kom pappa & Kicki hit! Dem skulle spendera helgen i Övik eftersom Nordemans Bil hade en stor invigningsfest på lördagkvällen. Så då ville dem även passa på att bo hos oss i samma veva :-)

 
Hur som, efter att dem burit upp sin packning till lägenheten så åkte dem, jag och Christoffer direkt in till stan och mötte upp pappas kollega/bästis Krille, hans fru Petra och deras son Kevin. Jag hade bokat bord på Public åt oss alla. Kände för en lite finare restaurang nu när man får finbesök hemifrån ;-) Maten var supergod & rätt dyr men man ska ju inte haka upp sig på priser hela hela tiden.
Sedan åkte vi hem till Krille & Petra, myste med några glas & massa prat & skratt in mot senkvällen.

Lördag:
Efter frukost & fix hos oss så väntade en rätt hektisk dag som bestod av ännu en invigning på Nordemans bil 2.0 med massa folk. Det har ju varit små invigningar hela veckan, bl.a. den vi var på, men denna var för hela allmänheten. Men vi tjejer skippade faktiskt det hihi. Jag och Kicki mötte upp Petra och faster på stan för lunch & shopping. En riktig tjejdag med tre kvinnor jag ser upp till väldigt mycket, hade det så kul!<3
Senare mot eftermiddagen tog pappa & Kicki sitt pick & pack för att åka till Krille & Petra, för där skulle dem bo natten till idag! Enklare att bo hos dem & samåka m.m. för festen. För min & Chrilles del blev det tacomiddag, MUMS! Blir aldrig less på tacos haha!


Sedan duschade jag, fixade mig i ordning, svirade om till min nya gråa klänning & begav mig hem till Sara där det vankades lite fest med några fina brudisar! Alla är vi sjuksköterskestudenter också, alldeles perfekt! ;-) Det dök upp mer folk eftersom och vi drog aldrig ut på krogen, hemmafest blev det för hela slanten och jag hade det så roligt! Blev inte supersent heller, kom hem & kröp ned till Chrille och Max i sängen hihi.

Söndag:
Natten till söndagen sov storebror hos oss, han var också på Nordemansfesten och vi hade en rätt seg dag, som det brukar vara dagen efter haha. Farfar & Anita bjöd oss på lunch och till middag blev det hamburgare, snabbt enkelt och gott. 
 
 

Sorry igen för att jag är så SJUKT dålig på att ta bilder då det händer grejer! :P Ska försöka bli bättre, kanske jag kan få liv i min dammiga systemkamera också...
Ny vecka och nya tag nu då. Igen. Det blir kallare utomhus och jag gillar det verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0