Q/A

"DEN OBLIGATORISKA HÖSTLISTAN"
Postat av: Anonym

När ska du börja plugga igen? :) 



Hej! Det är så synd när ni vill kommentera anonymt, vill ju veta vilka det är som undrar saker :-)
Men hur som helst:
Jag börjar om med plugget i november, och då ska jag läsa om anatomikursen. Den som jag haft alla senaste omtentor i. Eftersom jag kuggade såpass många gånger så var alternativet att läsa om kursen på nytt med dem som börjar termin 1 nästa vecka. Och jag är faktiskt taggad! Mitt vikariat tar slut precis när kursen drar igång och då ska jag ge järnet så jag kan återuppta mina studier i januari igen. 
Ibland blir inte livet som man har tänkt det och då får man lösa det därifrån :-) Visst känns dessa uppehåll fett dryga men jag vet vad jag vill bli & vad jag vill göra med livet, så jag är ingen som ger upp i första taget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0