DET SÄGS ATT ALLTING VÄNDER OCH DET STÄMMER VÄL PÅ SÄTT OCH VIS

I torsdags var Jennelie, Josefine och Ellen alla lediga, så det kändes som det perfekta tillfället att ta tåget till Umeå & rå om dem! ♡ Spenderade hela dagen där och vi åt lunch, gick en shoppingrunda, Jennelie fick en present i efterskott, fikade, uträttade andra ärenden och sedan blev det middag på olles innan jag var tvungen att rusa till tåget. En fin dag med massa skratt, catching-up, kramar, allt det som gör att jag trivs så bra med mina brudisar! :-) Var nästan så att jag inte ville åka hem haha, ville gärna stanna längre med dem. Och så hade det varit kul med lite roligare bilder än dessa men men :P

Igårkväll blev jag och Christoffer bjudna hem till Elina och Viktor på middag! Självklart blev det sushi & vitt vin hihi, vår egna lilla tradition! Även Christoffer ville äta sushi - inte för att han tyckte det var supergott eller blev särskilt mätt men han kanske lär sig ;-) Och så en liten efterrätt på det!

Innan Nellie gick i säng så spelade vi sällskapsspel tillsammans & lite andra spel. Och sedan var det ju såklart OS-final i damfotbollen som vi satt klistrade framför! När klockan slog kring 01 kände vi att det var dags att gå hem, så vi lämnade bilen & gick en promenad hem.
Vi hade en riktigt trevlig kväll! :-) Så längesedan vi umgicks med dem också, så går det när både jag och Elina jobbar som undersköterskor & inte är lediga samtidigt ;-)

Lördagmorgon. Ledig helg. Min man sussar bredvid mig & jag tänkte strax kliva upp och överraska honom en frukost. Älskar att få ha sovmorgon tillsammans & bara gosa!! 
Sedan ska vi promenera och hämta bilen på Valla, handla lite, sedan duscha & fixa oss inför ikväll. Ha en fin lördag! Puss puss

Kommentarer
Postat av: rememberthiis.blogg.se

Mysigt :)

2016-08-20 @ 11:46:54
URL: http://rememberthiis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0