DAGARNA RUSAR FÖRBI...

...så man knappt hinner med!
Redan torsdag v.34. När man har ett jobb som omfattar dagar, kvällar, jobbhelger, lediga dagar här & där, så blir man lagomt daga-vill ;-) Det har jag minsann varit hela sommaren haha.
Senaste tiden har varit rätt busy busy, saker har varit hela tiden! Så som vanligt tänkte jag berätta vad som hänt sedan sist jag skrev med bilder & text;

Morgonpromenaderna med Max innan jobbet har varit riktigt fina. Såhär såg det ut en morgon när jag promenerade efter en liten grusväg nedanför vårt kvarter, kunde inte låta bli att fota! Fick återigen höstkänslor, helt underbart...

..men även trötta känslor har tagit över rätt mycket. Fattar inte varför jag varit så jobbigt morgontrött varje morgon? Det brukar bara vara Chrilles grej! :P Men det där går ju i omgångar för mig. 

Träningen har flutit på bra, trots att jag varit trött av mig de senaste dagarna! Känner mig mer slut på efteråt men den känslan är inte så negativ tycker jag ;-) Efter ett intervall-pass var min tisha heeelt dränkt i svett, så jädra äcklig man kände sig haha.

Nu har Christoffers jobbfirma renoverat klart på Nordemans bil, det bilföretag pappa & Fredrik jobbar på i Lycksele för er som inte vet. Och premiär-invigningen i tisdags blev jag och Christoffer inbjudna till. Ca 300 pers var där och man blev bjuden på middag, dryck & underhållning. De hade invignings ceremoni och byggnaden blev så sjukt bra & fräsch! 

En ny klänning landade i min garderob, en rätt annorlunda modell och den är huuur mysig som helst! Jag använder storlek XS och den är ändå lite pösig, älskar att den är så! Tror den kommer bli mer som vardagsklänning, men har smått bestämt mig för att den ska få följa på partej snart ;-) Men mer om det sedan! Ni hittar den i varje fall på bikbok.

En fin tavla kom hem till oss under veckan, också. Väldigt personlig & härlig tycker jag! Den representerar lappland & inlandet som är mitt och Christoffers hem. Det som alltid kommer vara hemma för oss! Nu har jag även köpt en vit fotoram till printen & den står så fint på fönstergaveln i vardagsrummet :-)

Så fort jag fick veta att Modo skulle möta SAIK i en träningsmatch så bokade jag biljetter åt mig och Chrille på en gång, haha! Att se matcherna nu känns rätt viktigt, att stötta laget nu när vi är i Allvenskan liksom. Och till våran förtjusning så såg laget riktigt bra ut, jag fick en bra magkänsla av att de spelade bra & hade ett bra flow liksom! Plus att vi vann med 3-2 över ett topp SHL-lag var grädden på moset ;-)

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh vilken fin tavla! Vart går den att beställa? :)

2016-08-27 @ 20:24:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0