NEW ONES IN

Tänkte visa upp lite nytt som landade hos mig i veckan! :-)
 
Ett par blommigt mönstrade sommarshorts som föll mig direkt i smaken!- Fina att matcha till en vit top. Och så en jumpsuit, velade så mycket om jag ville ha en svart eller en mönstrad, fanns olika valalternativ. Var rätt sugen på ett blommigt mönster där med men svart är enklast att matcha med allt annat och det är så stilrent & snyggt, så det fick bli den! Allt passar i varje fall & jag är supernöjd :-)
 
Och sist men inte minst, dessa skor av XIT. Ååh.. Har suktat efter dem såååå länge & alltid velat ha sådana. Plus att vita var en självklarhet, det är så fresh n classy! Och nu är dem äntligen mina höhö. Lär användas flitigt nu utomlands och i sommar då det är torrt ute!
Ett annat plus är att C fortfarande är lite längre än mig då jag har på mig dem ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0