NÄR MAN KAN UNNA SIG

Jag och Anna träffas verkligen jättesällan TROTS att vi bor grannar, liksom ett hus emellan oss. Ganska otroligt va?
Men vi jobbar om varandra ständigt och hon jobbar dessutom nätter också. Haha vi brukar garva åt hur fantastiskt det är att våra scheman typ aldrig går ihop :P
MEN!- Idag har vi båda varit lediga så vi har varit på stan tillsammans, shoppat, fikat, ni vet catching up som alltid är så kul! :-) Hon är så tokig, min fina Anna <3
 
 
Men jag tänkte i varje fall visa er vad jag fick med mig hem idag:
 
♥Vit blus från Bikbok
Trenchcoat och en mönstrad tröja från Gina tricot
Träningslinne från Stadium (så snygg baksida!!!)
♥Svart handväska med guldkedja och solglajjer från H&M
 
Längtar tills det blir lite varmare ute, och framför allt finare väder, så man kan börja använda jackan flitigt! Föll för den direkt så den lär bli en stor favorit i vår! Och träningslinnet tänkte jag inviga om ett tag på gymmet, känns nu ännu roligare att fara och träna ikväll hihi ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0