HAPPY FRIDAY

 
Jag lever. Trött, men levande.
Intensiva dagar kan jag lugnt säga. Har jag jobbat dag så har jag gått på gymmet direkt jag slutar och så pluggar jag hela kvällen. Jobbar jag kväll så görs träningen & plugget bort innan dess. Ni förstår. Men jag är stolt över mig själv och min drivkraft; jag VILL klara av skolan. Jag VILL träna och uppnå de fysiska mål jag satt upp på mig själv. Jag VILL göra bra ifrån mig på jobbet och bara vara på avdelningen med mina fina arbetskamrater & patienter.<3
Skam den som ger sig, säger jag bara.
 
Idag är en ledig fredag vilket är så skönt! Kickade igång dagen med ett konditionspass tidigt imorse, crosstrainer & roddmaskin. Satte mig sedan och pluggade några timmar innan jag mötte upp Anna för en promenad. Så himla skönt även fast jag saknade solen idag! Man blir så himla pigg & lycklig av solen ju, nu längtar man också tills graderna stiger och man inte fryser av luften :-)
 
 
 
 
Nu lyssnar jag på musik samtidigt som jag förbereder middagen, dessa två går på repeat ofta nu och det är sällan FloRida gör mig besviken!
En pastarätt får det bli till middag denna fredag, tillsammans med ett glas rödtjut! Perfekt. Sedan jobbar jag lördag, söndag och måndag. Men det blir ju en fin helg ändå :-)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad pluggar du inför nu? :)

2016-04-22 @ 22:57:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0