#TBM SEPTEMBER

September 2014:
 
Denna månad startade ju som sagt med flytten, det tog fyra dagar för oss att flytta ut från ettan & flytta in i trean + packa upp alla grejer på det. Vi var så jäkla flitiga & fick så mycket hjälp av våra föräldrar!
De första morgnarna jag vaknade upp i det nya sovrummet, i vår nya 180 cm säng, var verkligen så jäkla overkligt. Som att jag glömde bort vars jag var, haha!
Helgen efter flytten så kom mamma hit & på lördagmorgon bilade vi ner till Sundsvall för att shoppa på ikea. C ville väl mest ta livet av sig där, standard killar haha ;-) men vi överlevde dagen och fick hem massa fina fynd! Resten av helgen hade vi också supermysigt med middagar, filmer, montering av grejer m.m.
& såhär såg det ut just då efter sundsvallsresan. Självklart har det hunnit ändras en del sedan dess, men just då var jag så glad att vi fått så bra ordning! =)
Elin fyllde tillslut 18 år & vi hade fest hemma hos mig tillsammans med Emily & Elina.
Som sagt så tog jag mig inte in på någon utbildning på höstantagningarna, vilket kändes som ett litet slag i magen... Men jag gav ju fanimej inte upp! Så jag sökte om till vårens antagningar på nytt.
Christoffer & jag sa till varandra en kväll hur jvla bra vi hade det egentligen; med en ny lägenhet, med varandra, med vår underbara hund, vi kände verkligen hur vi uppskattade allting. Och det gör vi ju fortfarande 
Släktingarna blev bjudna hit på inflyttningsfika, vilket var uppskattat mest av lilla Liam, hihi.
Större delen av veckorna såg ut såhär; jobb i hemtjänsten. Och det var ett bra jobb, det var det. Men jag längtar inte tillbaka.
& så fort jag var ledig så blev det många springturer & pw's med Maxi. Det var den här tiden som jag verkligen började ta tag i löpningen, sedan kom snön typ hehe..
En helg då jag fick klä upp mig lite extra inför middag & mys med pappa & Kicki på besök.
Det lönar sig då att ha en pappa som har kontakter inom modo hockey, för när alla modo-hoodies var slutsålda i modohsopen på arenan så fixade dem en institute-tröja åt mig, som inte ens var till för försäljning! Vandrade omkring i denna typ heeela tiden =)
En helg åkte vi upp med mamma & Per till Tängvattnet, planen var att fjällvandra men det spöregnade & stormade verkligen hela helgen. Så det blev stugmys istället, men lika glad var vi för det! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0