S.U.N.D.A.Y.

Fick en fråga i förrförra inlägget om var den vita 'jackan' är ifrån, & den är från gina! Dock köpt för rätt längesedan. Plus att det är ingen jacka heller utan en kofta, men den är rätt tjock & värmande så den fungerar faktiskt helt ok som en jacka just nu ;-)

Lite hur min morgon sett ut  innan jag gick milspromenaden med Max och C for ut till garaget med en väldigt trött och ofrivillig Tobias ;-) 

Sitter just nu & går igenom lite skolgrejer faktiskt, haha. Har bl.a. skrivit på datorn om vad som ska sägas och diskuteras på seminariet nu på torsdag, och försökt hitta åt på skolans hemsida vad man ska plugga på inför tentan som är 28 september (även Christoffers födelsedag!) 
Kursen som vi nu har påbörjat heter Människans livsvillkor, och hittills är den väldigt intressant tycker jag. Än så länge mycket om psykologi m.m. vilket jag fick bra betyg i på gymnasiet!

Och senare hade jag tänkt träna & handla hem middag för dagen, pulled pork kändes väldigt lockande.
Älskar att den enda skola vi har i veckan är seminariet på torsdag, känns väldigt slappt men jag ska ju börja läsa på inför tentan, så man har ju det man har att göra ändå, säg ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0