ONE DAY

Igår efter jobbet så körde C direkt till Åsele. Helt ärligt vet jag inte precis vad han skulle hämta/lämna/göra där, men det var viktigt inför flytten imorgon.
 
Hur som så blev min middag tomatsoppa med en klick cremé fraiche + bröd och ett glas mjölk till. Det är verkligen aptråkigt att laga och äta mat ensam! Tycker det är jätteroligt att hitta på & göra nya rätter, och bjuda på det!
 
Sedan gick jag en lång och rask prommis med Max, strålande sol men ändå kall luft - sååå härligt!
 
Och så förstås satt jag med skolarbete under kvällen. Min vanliga vardag. C kom tillbaka från Åsele väldigt sent, jag hade hunnit gå i säng & somnat men vaknade av att han kröp ned under täcket och ville kramas.
 
Det var tisdagen, det! En mycket bra tisdag =)
Idag är det som visat onsdag och jag har tvättat, städat & pluggat. En vanlig dag i Fannys vardag, haha! Det är roligare än vad det låter ;-)
 
Efter lunch gick jag och Max för att möta upp fina Moa!! Hon hade lust att hälsa på här men kom inte ihåg vart jag bor, hihi. Vi svängde förbi på ica för jag behövde handla hem vise versa, sedan drack vi kaffe & snackade skit hemma hos mig ett bra tag! Alltid mysigt med Mois 
 
Håller på att laga middag nu, EXTRA mycket så vi får en massa matlådor! Sedan ikväll spelar modo-saik träningsmatch här i fjällrävens, vilken jag och C ska fara och titta på! Sebastian spelar med saik ikväll så det är väl största anledningen till varför vi går, annars är en träningsmatch inte supersärskilt. 
Återigen så himla roligt för Sebbes skull! =)

Kommentarer
Postat av: Sarah

Skönt o gå en promenad :)

2015-09-09 @ 17:11:02
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0