AUTUMN-LIST

Känner du dig lycklig och glad nu när hösten är här?
Eftersom hösten är en favoritårstid så ja, absolut! Jag finner min största inre harmoni när hösten anländer.
 
Vad kommer bli ditt mest använda plagg i höst?
Det är verkligen jättesvårt att välja ut ett plagg. Men jag älskar att använda långa kappor, tjocka stickade tröjor, polotröjor, kängor, halsdukar, handskar.
 

Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan - hur såg ditt liv ut?

Mitt liv var väldigt likt hur det är idag, förutom att idag studerar jag & förra året jobbade jag i hemtjänsten. Glädjen är då sig lik; då var jag så himla exalterad över att jag och Christoffer hade flyttat in i vår allra första egna lägenhet tillsammans.


Vad gör du om dagarna egentligen?
Jag är i skolan för det mesta. Även fast vi inte har schemalagt jämt så krävs det ändå att man pluggar & läser in det som gås igenom under föreläsningar & seminarier. Och förutom skolan så brukar jag vara med mina fina vänner, träffa släkten, träna på nordic wellness, löpa i skogen, samt vara med Max & Christoffer!

 


Vad lyssnar du på för musik?

Alltså, allt möjligt egentligen! Är verkligen en allätare, men det beror väl mestadels på vad jag är på för humör under stunden.

Vad läser du?

Honestly, läser inte så mycket skönlitteratur längre. Inte som jag brukade göra förut. Att läsa kurslitteratur inom skolan kanske inte riktigt räknas men det läser jag ofta, hihi ;-) plus bloggläsning.

Vad var bäst med sommaren?

Motorveckan. Helt klart! Och att jag fick möjligtheten att få börja jobba inom sjukvården gjorde mycket för min egen del, nya erfarenheter som jag behöver i min utbildning. 

Vad var sämst med sommaren?

Att jag jobbade mycket, kanske. DEFINITIVT det dåliga vädret!

Ditt bästa skönhetstips inför hösten?

Att ta hand om hyn nu när det blir kallt & torrt ute, kanske. Men framför ett tips för eran inre skönhet; se hösten som en refresh-start! Ta tag i sådant som du inte orkade göra under sommaren, tänd mycket ljus & ljusbelysningar som lyser upp höstmörkret, gör bara det som gör dig glad & på bra humör!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0