MED LILA TOFFLOR

Åskväder och spöregn igårkväll, förkylningstider i allmänhet. I stort sett alla jag känner är förkylda, haha! Att bli sjuk försöker jag förebygga ständigt med att hålla fossingarna varma, dricka kaffe/te, bara dricka mycket i helhet. Mår hittills utmärkt *ta i trä* och ska försöka hålla det så ;-)


Idag hade jag bokat ett Cardio walking pass på morgonen, men avbokade i sista sekund eftersom jag hade pyttelite ont i bihålorna. Just nu känns det bra igen så jag ska fara & träna senare ikväll istället :-)
Så jag satte mig i varje fall på biblioteket vid 10, blev kvar där hela dagen. Känns som att fokuset blir bättre när man sitter på en allmän plats. Plus att jag tycker bibblan är så himla mysig!!
Och plugga kommer alla mina dagar resten av veckan bestå utav, bara att gilla läget tyvärr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0