LÖNINGSFREDAG


Såna där osminkade dagar, fett skönt! :-)
 
Vad har hänt sedan sist då?
Blev godkänd på L-ABCDE examinationen, har tentapluggat som en idiot, har tränat 5 pass precis enligt mitt upplägg & planering, blivit bjuppad på god lunch av farfars fru Anita, och igår blev det äääntligen officiellt att Sebastian skrivit på ett 3 års A-lags kontrakt med Skellefteå AIK. Lite jobbigt när man vetat om det ett tag & det varit 'hemligstämplat', hihi. Hela familjen & släkten - och massa mer förstås - är så sjukt glada för hans skull, nästan knappt att man tror det haha!! Det känns som att SHL kommer bli snäppet roligare nu, att inte bara följa Modo utan också Sebbes karriär. Är så glad för min fina svåger! :-)
 
Och i helgen ska svärföräldrarna vara i Umeå och Tobias jobbar typ hela helgen så Chrilles yngsta bror, Filip, behöver sällskap till söndag. Just därför befinner vi oss i Åsele nu. And don't worry, min stora feta skolväska är fullproppad med en massa som jag ska gå igenom! Grabbarna ska ändå roa sig med friåkning & bilmek så då tänkte jag passa på att plugga. Anledningen till att jag följde med hit var att jag inte pallar att vara ensam i läggan ännu en helg, C har verkligen saker att göra varje helg ;-) och plugga kan jag göra i stort sett var som helst bara jag har tiden & utrymmet - Lycksele blev väldigt snabbt uteslutet, eftersom det är marknadshelg där & typ alla kompisar ska partaja..
Men detta kommer bli en väldigt mysig helg, helt klart! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0