YOU GOT ME INTOXICATED

Dagen till ära så inleder jag dagens inlägg med att gratulera min fina, älskade storebror Gustav på sin 22-årsdag.
Tack tusen gånger om för att du finns & för att just vi fick bli syskon 
 

Såhär dagen efter partej så är det mycket som ska städas undan, som flaskor & annat äckligt haha, men fixade det mesta hyffsat igårkväll. Som alltid jättetypiskt att man aldrig kan vara duktig på att fota när man hittar på saker?! Men det var då en jättefin och rolig kväll, top noch 
 
Idag har jag gått milspromenaden med lilleman innan frukost som vanligt, älskar att promenera när det är kyligt & dimma ute! Har tänkt plugga över dagen, måste också gå på ica för att handla hem middag & annat behövligt. 
Denna lördag känns väldigt kall, grå & långsam, men jag gillar det. Är inte direkt mitt bästa jag idag heller, hehe. 
Annars är jag i längtan utav min C, han som gått på ikea & sett hur mycket fint som helst - tavlor, vaser m.m. som vi behöver hem - utan att köpa för han orkade inte. Min knasboll värderar verkligen ordet knas ibland, men tur jag tycker om honom ändå. Hihi. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0