INGEN ANNAN RÖR MIG SOM DU

Goddag fredag! ❤️
Nu var det ett tag sedan sist, men ni vet ju ändå vad jag gör 90% av min tid så ni har inte missat mycket, kan jag garantera ;-)
Eftersom jag har en "ledig" aka skolfri dag idag så började jag min morgon med en mysig frukost framför en serie som heter Grace & Frankie i sammanklang med att bli bländad av morgonsolen. Perfekt! 


På bilden ovan kan ni se vårat nyaste tillskott! Ett nytt soffbord som vi beställde i lördags, det kostar 999kr men var på någon kampanj just då så det blev en vinst på ca halva priset! Det var verkligen dags och jag tycker att det är finast med vita möbler, det är såå fräscht & classy! :-) det förra vi hade var svart och C köpte det 2012 typ när han precis flyttat till Övik, det syntes så lätt när det var smutsigt & dammigt. Nää det var bara dags att ta farväl av det, hehe. Mattan ska vi också byta ut, en svart ryamatta tänkte vi köpa på rusta! Och fåtöljen lär vi också byta ut i sinom tid.. Skulle inte förvåna mig om vi får med oss hem lite annat i helgen också, det här med inredning ääär ju bara för kul ;-)

 
Idag stod inte allt för mycket på agendan, övade mest på läkemedelsräkning. Inte haft så jättekul, alltså. Men däremot så var jag på gymmet en liten sväng också, jag mår mycket bättre i min förkylning & energin har kommit tillbaka! Detta blev tredje passet denna vecka, så skönt att vara tillbaka på banan återigen.
 
På ett tag har C slutat jobba och då styr kosan mot Skellefteå; då ska vi bo hos Sebbe & Sofia och bara mysa, äta god mat, shoppa, se Saik-Modo då Sebbe spelar (wiiie!) vilket är största anledningen till att vi egentligen ville åka dit. Han avgjorde ju matchen mot Brynäs igår i förlängningen, några av er kanske såg det. Blev ännu mer taggad på lördagsmatchen då! =)


Dessutom så ska jag följa Sofia ut på partej ikväll med en massa andra girls. Norlie & KKV ska spela på Allstar så jag peppar med musik i högtalarna för fullt just nu. Fick också veta att några Lyckselevänner ska dra på samma ställe, that's even better! Dags att se vad Skellefteås uteliv har ett erbjuda! ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0