MEN EGENTLIGEN KAN INGEN DEFINIERA HUR KÄRLEK SKA VARA

Det kan ta tid innan man verkligen förstår vad det där med kärlek verkligen innebär. I början känns det alltid sådär pirrigt, man är nykär, allt är underbart, man ser direkt hela livet med honom/henne. Men sedan när det där går över så är det lätt att få för sig att känslorna försvunnit helt & man gör förmodligen slut, har sett det alltför ofta i min omgivning - var förmodligen med om det själv när jag hade pojkvänner förut under tonåren. 

Men kärlek är inget man bara känner, det är också något man arbetar med - tillsammans, som ett par.
Denna text lade min fina svärmor ut på sin insta, eftersom hon & svärfar firade 22-årig förlovningsdag igår. De två är mitt idealpar för hur en relation, ett förhållande, ett äktenskap ska vara. 
Och texten är bara såå klockren, med bara några ord så säger den ändå hur mycket som helst.

Lite funderingar över frukosten, hihi ;-) strax blir det jobbelijobb & nu längtar jag efter min Christoffer ännu mer ❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0