LITE MER OM MIG

Chips eller popcorn  – Popcorn alla gånger.

Kjol eller klänning – Jag föredrar klänning. Men samtidigt beror det också på vilket modell kjolen är ;-)


Foundation eller Idpuder – Helt ärligt, inget av dem.

Utekväll eller hemmakväll – Jag brukar föredra hemmakvällar, egentligen. Mysa i soffan med C eller kanske ett kompisgäng eller familjen och dricka vin, se tv. Jag tror det beror på att jag inte vill slösa pengar alltför ofta på krogen och att det är så drygt att bli så trött (my kind of hangover) dagen efter. Men samtidigt är det svinkull att klubba med brudarna ;-)

Mascara eller läppglans – Mascara ofc, har aldrig och kommer förmodligen aldrig använda läppglans.

Laga mat eller bli serverad mat – Jag äääälskar att laga mat, prova på nya saker, och sedan se & höra vad folk tycker om maten. C brukar älska när jag hittar på nya, goda helgsrätter! Men samtidigt älskar jag att bli serverad också, typ när jag är hemma & äter antingen mammas eller Kickis mat. Så denna var en tricky one, hihi.

Favvo rätt – Pers kycklingrullar, grillat till sommaren, typ fläskfilé & potatis, lax & pressad potatis.


New York eller London – Haha, åh... har ju inte varit till någon utav de destinationerna! Men förhoppningsvis blir det en Londonweekend nästa år & någon gång innan jag dör så ska jag ha åkt till New York minst en gång, och där SKA jag se New York Rangers spela en match på Madison Square Garden!

Drömresemål – New york, Los Angeles, Island, London.

Mest minnesfulla resan – På denna måste jag nog säga Berlin, eftersom det var min och Christoffers första resa utomlands tillsammans  Plus att den var så annorlunda än en 'vanlig' sol & bad-semester, det var på nyår & det var fortfarande julmarknader inne i centrala stan. Såå fint.


Plattat eller lockigt – Lockigt.

Pizza eller hamburgare – Hamburgare - så länge det inte är hemmagjorda haha.

Mössa eller hatt– Ännu ett dilemma, för mössa är behövligt i kyla men hatt är snyggt till fest eller en sommarkväll ;-) 

 

Klackar eller sneakers – Sneakers, tror jag. Bara för att jag använder det oftare kanske?

Favvo program på tv – Gossip girl, Vänner.

Midsommar eller julafton – Julafton, min absoluta favvohögtid sedan jag var liten <3 Det bästa som finns är att vakna upp på julaftonsmorgonen, äta en mysig frukost med familjen bestående utav typ varm choklad, smörgåsar, lussebullar. Sedan ägna dagen till att göra sig fin, hjälpa mamma/Kicki att göra i ordning julbrd, se Kalle kl tre, äta all god mat, ha julklappslek, dela ut julklappar, bara ha det såååå mysigt!



Favoritsnacks – Fröknäcke, haha jag älskar att mumsa på det!

Äta ute eller hemma – Äta ute. Älskar att äta middag bland folk och dessutom beställa in massa olika gott.

Film eller serie – Serie. Älskar att totalt fastna i en serie

Dansa till House eller Rnb – House, tror jag.

Drinkar eller shots – Drinkar, jag är sämst på att dricka shots eftersom jag oftast mår illa efteråt ;-)

Väska eller skor – Skor, har blivit ett riktigt skofreak?


Smokey eye eller eyeliner – Tror jag väljer smokey eye. 

Mest nöjd på min kropp – Mina tänder typ, för att dem är så himla jämna & min lilla glugg har följt mig hela livet hihi. Annars så är jag väl nöjd i helhet med min kropp, men mer nöjd kan jag bli om några månader om jag säger som så ;-)

Minst nöjd med min kropp – Man ska aldrig vara missnöjd med sig själv, och det är inte jag heller. Alltså självklart har alla komplex över sin kropp men det är ju inte så att jag är mindre värd bara för att jag inte är perfekt?

Vänner eller familj – MIna familjer såklart.

Lugn familje semester eller party semester – Familjesemester, då man får hitta på mysiga & roliga saker tillsammans.

Godis eller bullar – BULLAR, helst kanelbullar som man värmer lite med mjölk. SÅ GOTT!

Snapchat eller Instagram – Instagram.

Favorit podcast – Wahlgren & Wistams, och nu Måndagspepp igen då Hanna & Ellinor har dragit igång sin andra säsong!

Vad jag vill ha just nu – Ett nytt skoterunderställ.

Frukost eller middag – Frukost, älskar en typisk helgsbrekky då man får göra i ordning mycket. Eller bara en hotellbrekky.


Vad spenderar jag mest på – Typ mat. 

Favvo låt just nu – 



Vad gör jag ikväll – Måste plugga, och så ska jag träna!!

Skidsemester eller tropisk semester – Det lutar mer åt skidsemester.

Något jag aldrig skulle göra – Sätta i löshår. Hur mycket jag än vill det för ett fylligare och längre hår så vet jag hur mycket det förstör…!

Kaffe eller Te – Kaffe.

Vad dricker jag helst utomlands – Vatten för det är viktigas, hihi. Men också drinkar och bira ;-)

Vad är jag sämst på – 1. Att ta tag i saker, ta vara på nuet.

Högst upp på önskelistan – Skoteroverall (som jag kommer få i julklapp!!), en Michael Kors väska, ett skoterunderställ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0