DE SENASTE DAGARNA

Torsdag:
Mitt fina, älskade kusinbarn Liam fyllde 3 hela år, förstår knappt att tiden har gått så fort?! Liksom för 3 år sedan höll jag det lilla spädbarnet i min famn, och nu kan han tala sammanhängande meningar, räkna till tjugo, vad vissa färger heter & han är verkligen vääärldens lilla yrväder! ❤️
 
Hur som så var det storkalas hemma hos Anna, Tom & Liam på kvällen. Dem bjöd på tacos & fika, det var väldigt trevligt! :-) och till synes så var det ju självklart superhjälte-tema, hihi.
 
Fredag:
Över dagen så pluggade jag, och sedan storstädade jag hela lägenheten; dammtorkade, dammsög, skurade golven, renbäddade sängarna, plockade undan grejer, hihi jag älskar verkligen då det känns fint & fräscht här hemma ;-)
 
Vid 18tiden så kom pappa, Kicki & Erik från Lycksele. Vi bjöd dem på middag & nå mumsigt tilltugg sedan på kvällen framför Idol. Jag älskar när föräldrarna kommer hit & hälsar på för då får JAG tillfälle att skämma bort & passa upp på dem. Så mycket som dem ställer upp för oss så är det ju inte mer än rätt ❤️
 
Lördag:
Jag hade omtenta kl 9 (tyvärr) men det gick bra så direkt efter åkte jag hem till de andra. Vid halv elva så kom Fredrik & Hanna från Lycksele också, denna natt var det deras tur att sova hos oss nämligen ;-) Vi alla for på stan för att äta lunch, shoppa, strosa omkring bara, dem ville ta vara på Övik & vem kan klandra dem? ;-)
Därefter var det bara att åka hem till oss igen för att fixa sig, den årliga släktträffen hemma hos farmor med hela Forsberg-klanen vankades ju förstås under kvällen!
 
Det var en helt underbar kväll då vi åt supergod mat, såg på hockey, skrattade så alla vred sig av magont, myste med världens kanske mysigaste & snällaste katt, satt i baren i källaren, vid ett-tiden tror jag att taxi kom & hämtade oss. 
Fredde & Hanna sov ju som sagt i vårat gästrum denna natt, & vi alla gick i säng på en gång, sååå trötta haha!
 
Söndag:

Vi vaknade vid halv elva & jag blev glad över denna syn: snö!! Inte så jättemycket här på kvarteret till synes, men på andra ställen var det mer. Hoppas bara att kylan håller i sig & att det snöar mer!
 
Vi alla for i varje fall på stan & åt lunch, Hanna & Fredde ville kolla på lite julklappar så det blev några vändor i galleriorna innan vi åkte ut till Gottne igen för att fika med farmor & Ernst.
 

Denna suuupermysiga kofta hittade jag på H&M för en billig peng, så annorlunda modell & mysig, som sagt!!
 
Nu har dem farit hem & här hemma är det bara chillmode som gäller. Vi ska äta älgkött & potatis till middag på ett tag, så himla gott :-)
 
Men imorgon börjar en ny vecka & allvaret drar igång för min del, det som jag sett fram emot så mycket: praktik på medicinavdelning 3! Det kommer bli 4 veckor där jag kommer lära mig mycket, det har jag på känno! :-) Praktik är ju det man lär sig mest utav, tycker jag!
 
Vill återigen säga hur otroligt tacksam jag är för min fina, roliga, galna släkt. Har så underbara människor i mitt liv ❤️ Denna helg har varit minst sagt kunglig, hoppas ni hade det lika fint som mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0