ATT TA VARA PÅ LIVET

Jag har ju som sagt kvar min födelsedagsweekend att förbruka, det ska ju passa ihop med annat man gör & framför allt pengar innan man kan boka hotell någonstans ;-)

Och nu har jag blivit sugen på en destination som skulle vara såå mysig: London.


Jag har flera vänner & bekanta som varit där på weekends och dem tyckte verkligen det var värt det! Vissa var där en nyårshelg då det var såå jäkla galet, men det vet jag ju bara sedan Berlin.. ;-) plus att vi har pratat om London flera gånger genom åren, men det ska ju som sagt sitta i tid & pengar..
Och som pricken över i:et skulle det vara perfekt att åka dit med Christoffer samma helg som vi firar vår 4-årsdag i januari ❤️ det tåls att fundera på tills vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0