TIME FLIES AWAY

det här med dålig uppdatering är något som jag faktiskt är duktig på under helgerna ;-) men alltså, det är ju då som det händer mest grejer! 
har verkligen haft en fantastisk långhelg hemma i lycksele, också  utemässan var faktiskt riktig kul, med stånd över hela gammplatsen & massor med folk!
 
men det som var allra roligast på mässan var förstås hundutställningarna! svärföräldrarna ställde ut sin karelare & han blev bästa hane, BIR (bäst i ras) & när dem tävlade om BIS (bäst i show) så kom dem trea. mycket duktigt & det kändes så roligt för dem! 
 
när den riktiga helgen landade blev det utgång båda dagarna; fredagen vinade jag & ellen hemma hos henne innna vi drog på ett evenemang på hotellet, riff raff ruff.
& på lördagen var det fest hemma hos anna med flera sköna typer! kvällen avslutades på hotellet denna kväll med & jag hade riktigt, jäkla roligt!
 
såhär såg jag faktiskt ut idag; en icke-bakis fanny på promemad med max i skogen i åsele. vi åkte dit efter middag hos pappa & kicki, myste ett tag med fina familjen där & nuuuuu är vi äntligen hemma i lägenheten. har verkligen haft hemlängtan 
 
och mer än så hade jag inte tänkt skriva ikväll, ska däremot packa upp väskan & sedan krypa i säng; bara att ladda upp för denna vecka då det ska intensiv-pluggas dag ut & kväll in. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Om du nu tycker det är så intressant och kul, varför ståller du inte ut finskspetsen? :)

2015-05-25 @ 11:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0