FANTASTISKA DAGAR.

onsdag;
åkte buss hela förmiddagen, framme i lycksele vid lunchtid vilket resulterade i lunch ute med pappa! därefter pluggade jag & under kvällen var jag ett tag hos storebror & hanna i deras nya lägenhet och jag hann även med en liten visit hemma hos rebecka. det blev en riktigt mysig kväll!
 
torsdag;
dagen D kom äntligen & det var alldeles för många gratulationer på facebook + sms + ringande + messenger m.m. dagen var så himla fin med hela mammas släkt som blev bjudna på mat & tårtor som jag bakat, jag fick superfina presenter som jag tänkt visa upp i ett eget inlägg, gick på systembolaget för första gången (hehe), och det bästa av allt var att min älskade tove spenderade heeeela dagen hemma hos mig & sedan drog vi ut på partaj tillsammans.
fredrik & hanna hade en inflyttningsfest hemma hos dem så där spenderades större delen av kvällen. sedan blev det bilåkning & en korv på statoil; jag & christoffer landade hemma i sängen hos mamma kring fyra på morgonen.
 
fredag;
vi vaknade upp rätt sent & åkte typ direkt ut till lyckolund, ca en mil utanför lycksele. där var pappa & kicki med sin husvagn, hälsade på deras kompisar jan & karin som har en superfin stuga där. vi blev ditbjudna att bo i deras gäststuga & det kändes förstås jätteroligt!
badtunna, vackert väder, femkamper, suuupergod mat, lekande hundar & några bärs gjorde det till en toppenkväll!
jan & karins dotter linda var också där med hennes två månaders flicka, belle. så himla goo & söt bebis! hongav inte ifrån sig många knyst men var ändå så livlig & pratglad. 
någon som blev kär i första ögonkastet var ingen annan än C, haha.. men han tåls vänta tills jag pluggat klart innan vi lägger upp sådant på kartan! ;-)
 
lördag;
vaknade upp av solsken & fågelkvitter i den alltför varma gäststugan, sedan åt vi frukost & begav oss in till stan igen. jag mötte upp anna & fikade & umgicks med henne ett tag innan det sedan var dags för att bege sig hem för att fixa sig i ordning & svida om till klänning,
för vi var bjudna till kickis systers familj på middag, som bestod av grillat & var himmelskt, & sedan drog jag ut på rockpuben med några vänner. det var så himla trevligt & jag fick träffa folk jag inte sett på länge! =) 
sedan gick christoffer & mötte upp mig & vi landade i sängen i relativt god tid.
 
och söndagen bestod inte av så mycket förutom att äta, träffa ellen & sabina en sväng, & sedan åka hem till övik igen.
--- --- ---
en ganska snabb summering av hur helgen såg ut, men jag har verkligen haft jätteroligt & haft en oförglömlig 20-års dag! 
men är huvudet dumt får kroppen lida, för nu är jag HUR förkyld som helst; svullen hals, täppt näsa, rinnande snor, spänningshuvudvärk, sprängande smärta i ansiktet MEN ingen feber so far ;-) 
så idag är jag bara hemma & skippar dagens föreläsningar på skolan, finns ju faktiskt classmates som jag kan smitta ner vilket jag själv inte hade velat! så drygt att vara sjuk eftersom vardagens alla måsten inte går att skippa.. men med världens bästa sambo så går allting ändå runt! =) 

Kommentarer
Postat av: lindaforsgren.blogg.se

Och Belle verkade gilla chrille ;)

2015-05-04 @ 10:49:23
URL: http://lindaforsgren.blogg.se/
Postat av: linnpinn

Hur ser er lägenhet ut fanny?!:)

2015-05-05 @ 20:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0