DET SOM BETYDER ALLT

min torsdagkväll
--- --- ---
det var ju såååå himla fint väder idag & vi tänkte direkt att vi skulle ta ut max efter middagen & låta honom få förbruka en massa energi. så vi åkte ut till överhörnäs, våra gamla hemtrakter, & lät honom bada i själevadsfjärden. så många gånger som vi promenerat dit ned och grillat, solat, låtit max bada m.m. väldigt mysig plats!
det är faktiskt den enda fina plats som vi kunde komma på; att få släppa sin hund lös & få njuta av det fria, går som inte där vi bor för tillfället där folk går överallt på skogsstigarna & det är trafikerat.
 
det enda jag saknar med överhörnäs är att få bo ute på landsbygden, bo avskilt från trafik. & det känns såå skönt att jag & C båda vill bo så i framtiden, i ett stort hus som han vill renovera på egen hand & ha lite avstånd från civilisation- men ändå ha ca en mil till centrala stan. samma avstånd vi hade från vår förra lägenhet in till stan. ingen av oss är lägenhetsmänniskor & det skulle aldrig falla oss in att köpa en lägenhet.
 
åhå, jag kan bara inte låta bli att längta tills när vi har råd att söka, köpa & renovera vårat drömhus! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0