DET ENDA SOM HÄNDER JUST NU

 
torsdag i all ära, & jag har suttit på skolan ett bra tag idag. skolan har varit my one and only-place sedan måndags, fast då har jag suttit här timvis under kvällarna. men det känns faktiskt helt okej, känner mig inte lika stressad längre bara för att jag håller mitt pluggschema precis som jag gjort upp det, hehe.
kom hem för en stund sedan & såklart kom jag på att jag glömt bort att göra en massa ärenden innan jag hoppade på bussen; köpa nytt smink, köpa mer pennor & handla mjölk-där har vi ett litet beroende haha..
så jag, christoffer & max ska strax ta en promenix till stan igen, då får dem två komma ut lite också! =) (C är dessvärre sjukskriven tills imorgon & har varit det under veckan, tack vare sin onda axel & rygg..)
till middag hade jag tänkt göra pulled pork i pitabröd, det måste ni som inte ätit prova!!
 
sedan ikväll kommer storebror hit & övernattar tills imorgon; då går ett tåg härifrån tidigt på morgonen ner till stockholm, något med jobbet där tydligen. så det blir kul att få rå om honom ett tag, i alla fall!
 
kan väl be om ursäkt för att jag bara snackar om plugget.. men snart snaaaaaart händer det roligare grejer! that i can promise 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0