BOYFRIEND LIST

Hur länge har ni varit ihop?
ganska precis tre år, tre månader & tolv dagar.

Hur träffades ni?
ganska vanligt & klyschigt; han stalkade fram mitt nummer på hitta.se & började sedan smsa mig.

Vem var mest på?
han kan man lugnt säga, han var väldigt snabb på att vilja träffas, bjuppa mig på middag, träffa mina familjer, sova över, bjuda mig hem till åsele, haha.

Skedde några komplikationer?
nej, eller, jag var väl osäker eftersom det tidigare förhållandet hade gått käpprätt åt hvete. men det ändrades väldigt snabbt =)

Kan man få se något tidigt sms eller så?

han var alltid sååå romantisk av sig, detta fick jag väl när vi varit tillsammans i ett ynka halvår. & han är lika romantisk än idag.♡ 

Hur skedde dejtandet?

dejt & dejt, vi såg filmer & lagade middag tillsammans, ungefär. det var inte ofta jag kom hem till hans lilla etta i varje fall, eftersom han alltid ville komma hem till mig & umgås med mina föräldrar & mammas hund oliver. haha, ibland kändes det som att han bara ville träffa dem.

Hur blev ni ihop? 
det blev väl som aldrig riktigt 'bestämt', efter att vi träffats några gånger så började vi bara prata om hur mycket vi tyckte om varandra & jag minns han sa "är så glad att du är bara MIN"

Vem sa jag älskar dig först och hur skedde det?

han, och jag trodde att jag skulle svimma typ, haha! nej men vi hade varit hemma hos mamma, bara myst & haft revligt i vanlig ordning, och på kvällen när han var tvungen att åka hem till sin lägenhet (för er som inte vet så var mina föräldrar vääldigt stränga när det gällde pojkar, dem fick inte sova över i första taget) så kysste han mig hejdå & sa "jag älskar dig".

Bor ni ihop?

jaa, vi har gjort det sedan juni 2014! =)

Vad är hens bästa sidor?

christoffer är så snäll, omtänksam, brydd, rolig, min lista blir verkligen lång. nej men ärligt, han sätter alla före sig själv & är så himla lugn. när jag kan stressa upp mig & bli irriterad för ingenting så är det han som håller lugnet & får mig att bli lugn. det går alltid resonera med honom.
och han spelar gitarr, hihi...♡ 

Och sämsta?

oj, den var rätt svår, faktiskt. men en sak jag kan komma på är att när han väl vill vara dryg & försöka vara 'rolig', så kan jag bli alldeles galen. typ om jag vill berätta någonting så kan han spela bort det genom att kittla mig, pussa mig, hålla på sådär & jag vill VERKLIGEN prata om något, vilket han märker. mitt temperament räcker inte långt som ni kanske märker, haha!
plus att om jag ber honom sluta trumma på bordet eller göra något konstigt ljud ifrån sig (för att jag kanske försöker koncentrera mig på något) så slutar han inte i första taget. för att leea sig, förstås..

Vad bråkar ni om?

om jag ska vara ärlig så har vi ALDRIG haft ett sånt där storbråk. många tycker vi är konstiga för det, men samtidigt känner jag; varför är det så lätt för vissa par att bara bråka som fan & smälla i dörrar & kasta saker & skrika så grannarna får mardrömmar? man har ju också märkt av så mycket svartsjuka & saker som är så ovärda att bli osams över i samband när båda två är fulla. och för vissa händer det ju mer ofta än normalt, jag förstår mig inte på det.
vi tjafsar ibland, vi är oense, men vi löser det genom att diskutera vad vi båda anser & sen löser det sig rätt snabbt. för ingen av oss tycker att bråk & skrik löser någonting.

Vad gör ni när ingen annan ser?

haha antagligen det vanliga alla par gör för sig själv; myser, duschar, ser serier & filmer, lagar & äter mat, ligger, sover, hittar på saker m.m.

Vad ger ni för komplimanger?

vi säger ofta till varandra "vad fin du är idag" eller något annat som har med kläder & hår att göra. och orden "jag älskar dig" säger vi åt varandra minst tre gånger på en dag säkert.

Vilken är din favoritbild på honom?

har sååååå många bilder på christoffer så det är svårt att välja ut just en enda favvo, men denna från berlin gör mig så glad bara för att det är ett kärt minne & han är så snygg.
 
Och på er båda?
 
Något du vill avsluta med?

han är allt jag någonsin önskat & jag ser fram emot livets alla framgångar med honom.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0