A NIGHT TO REMEMBER

idag var det studentbal i lycksele, och jag var bara tvungen att titta i mina bildarkiv på hårddisken och minnas tillbaka till all glädje & stress, haha!
 
första gången jag gick bal med christoffer 2012, som var så nervöst eftersom jag kände mig så liten jämfört med 93orna som då va studenter. jag minns att det snöade (?!) & sedan vände om till regn men precis när det var vår tur på podiet så blev vädret superbra. 
 
men min egen studentbal förra året var ju absolut viktigast för min del & sådär alldeles underbar! plus att vara med i balkommittén gjorde upplevelsen lite mer kryddig! ;-) plus att vädret var tiptop & vi fick så mycket beröm för upplägget av dags-och kvällsschemat med bilar, aktiviteter m.m.
 
alldeles, alldeles underbart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0