You need inspiration in your life.

en lista på saker som jag drömmer om & vill göra
(fast några utav dem kanske redan är avprickade)
 
♥bo i ett gammaldags, idylliskt hus (åtminstone ha en stuga) en bit från civilisationen; i skogen, vid en sjö, den ljuva naturen,
♥& det huset ska inredas så fint inomhus; stilrent, fräscht, modernt -och självklart ska det göras fint & blommigt ute på gården!
♥bli tillfrågad om jag vill leva resten utav mitt liv med honom, & bära en ring på mitt vänstra ringfinger som symboliserar evigheten,
♥och när den stora dagen D är kommer så ska det vara mamma som hjälper mig att dra/knäppa igen min bröllopsklänning.
♥utbilda mig till det jag drömmer om, skaffa drömyrket!- och min resa har ju precis börjat på den fronten, hihi.
♥åka utomlands så ofta jag kan, & spendera sena kvällar på uterestauranger eller cafeér & blicka ut över havet med mat, dryck, musik & tända ljus.
♥men givetvis ska det inte bara vara sol-och badsemestrar; jag vill se världen!
♥ha flera hundar som ska älska att gosa i sängen! hihi, tur max är världens kelgris nu.
♥& givetvis flytta ihop med mannen jag älskar, starta ett eget liv bara han & jag. & det är jag så himla glad för att jag fått göra med min christoffer. han är allt.
♥uppskatta & tacka mamma & pappa för allt dem gör, alla gånger dem ställt upp i alla lägen. tacka dem för min stränga uppväxt, för utan dem hade jag inte tagit mig där jag är redan nu.
♥åka på skidresor med vänner.
♥fjällvandra mycket! få vara med om det äkta vildmarkslivet & ta vara på naturen på riktigt. ett måste är då att ha stora, energifylla hundar som kan bära packning, gå & springa hur långt som helst utan att bli trötta fort & trivas i naturen lika mycket som jag & C gör. detta är just varför vi föredrar större hundar som man kan arbeta med, & för att vi tycker dem är mycket finare förstås ;-)
♥ta vara på tiden med alla mina underbara vänner.
 
♥nå mitt mål med träningen; bli starkare, bygga muskler & få god kondition. & förbättra det hela tiden!
♥men samtidigt vill jag inte gräva ned mig i kostscheman & se träningen som ett måste, det ska vara kul. & jag anser att livet är för kort för att inte ta vara på det goda, så det SKA vara tillåtet att äta & göra vad jag vill i livet. men hålla mig på en balanserad nivå =)
♥tatuera mig.
♥jag vill leva livet fullt & känna mig riktigt, jvla lycklig. se & uppleva saker, möta nya människor, strunta i vad andra tycker om mig, känna mig vacker & rolig, ta kort för att kunna minnas allt det som jag gjort. & givetvis kommer det tillslut en tid i livet då det är dags att sätta sig ned & se fram emot att skaffa barn, leva ett vardagligt lugnt liv, sedan växa sig gammal & minnas tillbaka till allt. men det är inte dags ännu! =)
 
inspobilder från min tumblr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0