Three days to go.

hello fellas! 
sämst uppdatering denna vecka får jag tyvärr be om ursäkt för...
men ni förstår nog vad jag pysslat med dag ut & dag in =) salstentan exploderar på måndag & jag får hoppas allt slit lönar sig då! glädjen när jag klarade förra tentan vill jag gärna återuppleva igen!
 
idag har jag examinerat i HLR vilket gick jättebra, sedan har jag gått pw med maxi i solen innan jag satte mig & pluggade resten av eftermiddagen. sedan åt jag & christoffer tacos till middag, det satt minsann finfint i magen! & nu ska vi bara fortsätta mysa framför sons of anarchy innan vi går kvällsrundan med max.

imorgon fyller min farbror år så vi ska förbi hos dem en sväng & gratta honom! sedan väntar plugg för min del.. ingen helg jag föredrar, men man måste ju! =)
ha en superfin helg, ni! 

Kommentarer
Postat av: Petra

önskar dig en trevlig helg kram

2015-03-20 @ 19:36:53
URL: http://brunetpetra.blogg.se/
Postat av: ɑ n n i k ɑ

Gott!

2015-03-20 @ 20:03:38
URL: http://blogofphoto.webblogg.se
Postat av: Ida

Va mysigt du och Christoffer verkar ha det!! Hur tycker du sambolivet funkar nu efter ett distansförhållande?? Jag hamnar nämligen snart i samma sits när jag tagit studenten! :) kram på dig!

2015-03-21 @ 22:04:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0