Ta vara på tiden innan den rinner ut.

tjaba everyone! ber om ursäkt för kass update i helgen, men det är ju då man har som mest att göra! mdn här får ni en liten summering, i varje fall;
 
fredag;
en rätt mysig dag, om jag får säga det själv! gosade med maxi, städade, duschade, rensade lite i garderoberna m.m.
vid halv fem kom anton & linn från umeå, dem ville hälsa på tills lördag (enda helgen dem kunde komma hit, så liiiite synd att jag hade planerna med klassen & C bandyturnering). men ändå hur trevligt som helst att få träffa dem! =)
fixade baconlindad kycklingfilé fyllda med vitlöksbonjour, potatisgratäng samt en god sallad till middag, mums! alla de andra uppskattade det väldigt mycket & vi fick en riktigt mysig & trevlig middag tillsammans!

vid halvsju åkte jag, sara, elin & moa hem till clara där det var förfest tillsammans med några till i klassen. sedan drog vi oss mot stung där det som alltid var jättetrevligt & kul! massa studenter & folk som var ute & vi dansade & drinkade tills fötterna värkte. landade sedan hemma inte alltför sent & fick krypa ned hos min kärlek.
 
lördag;
åt frukost med de andra innan jag for på trudes kl tio, & C hade ju som sagt bandyturnering med jobbet fr.om. niotiden så anton & linn fick vänta lydigt på oss här hemma, haha. men dem verkade då haft mysigt, hundvakter till max m.m. ;-) 
vilket som så är jag supernöjd med mitt hår ännu en gång, sanna är verkligen bäst!
 
resten av dagen tog vi det mest bara lugnt, sedan åkte dem hem till umeå & C for på middag med jobbet. jag slängde ihop middag åt mig själv & sedan fick det bli en hemmakväll, med lite yollibox & filmer, långprommis med maxi. efter ett tag kom tobias från åsele så jag fick lite sällskap, C kom hem kring tio från middagen & vi såg film & lirade fifa ett tag innan vi gick i säng.
 
söndag;
sicken slö dag! men det är faktiskt helt okej, söndagar är väl till för att det inte ska hända så mycket =) C & T åkte till deras morbrors garage för att tona rutorna på tobbes bil m.m. och jag & max stannade hemma, städade & myste bl.a. 
--- --- ---
alltså, ännu en vecka är förbi & nu är det bara tre dagar kvar tills vår påskhelg börjar! tiden går verkligen fort, vare sig vi vill eller ej. på ett fingerknäpp är det min tjugo-årsdag, brännbollsyran, 'sommarlov', åselemarknaden, motorveckan, you name it! så länge man bara tar vara på tiden med alla sina nära & kära! 
 
imorgon påbörjar vi en ny kurs, vetenskaplig teori, & lämnar omvårdnadens grunder bakom oss! & jag som redan börjat plugga inför anatomin, framförhållning ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0