Q/A.

"Three days to go."
Postat av: Ida

Va mysigt du och Christoffer verkar ha det!! Hur tycker du sambolivet funkar nu efter ett distansförhållande?? Jag hamnar nämligen snart i samma sits när jag tagit studenten! :) kram på dig!

 
 
hej ida & tack för din fråga! =)
tja, att flytta ihop & dela ett liv tillsammans är ju ett stort steg, & kanske särskilt när man haft distansförhållande länge & liksom haft sitt eget, bara träffats på helger och lov m.m. men om jag får säga det själv så har just det aldrig 'tärt' på oss, utan snarare tvärtom. vi båda ville det så himla mycket & nu kan vi nästan aldrig vara isär, haha!
men det behövs mycket egentid också, annars kan det vara lätt att bli lite less. & man får hitta sin egen grej, tycker jag, då det kanske inte funkar i längden att göra precis allt tillsammans. man får göra vardagen på det vis som passar båda två, få alla måsten att funka & framför allt acceptera varandras gränser & vanor.
 
men det är ju verkligen underbart att flytta ihop med den man tycker om, det kan jag verkligen säga dig! få skapa ett eget hem & utforma livet som man vill utan att föräldrar/målsman bestämmer det. & mitt liv med christoffer är allt jag någonsin önskat mig! 

Kommentarer
Postat av: Malin

Alltså finaste paret i världen!

2015-03-24 @ 22:08:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0