I've been asking myself who I'm trying to be.

salstentan är äntligen över & reslutatet visas om ca två veckor. så därför känns det så skönt att få slappna av nu för ett tag! =)
efter tentan for (nästan) hela klassen på framnäs & käkade lunch & tog en öl. det förtjänade vi faktiskt, tyckte vi! en liten pre-öl innan helgens festligheter, vilket kommer bli skitkul, har jag på känno!
ikväll hade C bandyträning & jag for hem till elina på en fika & snackade lite! resten av denna vecka har vi inget mer i skolan & då gav elina mig bästa tipset; börja studera latin inför anatomikursen. den kursen har vi lite senare i vår men det är sjukt svårt, det är så mycket man ska kunna inför den tentan, så jag vinner mycket på att börja plugga latinen redan nu- särskilt då brännbollsyran hamnar mitt där då anatomitentan ska explodera.. så det har jag nog tänkt pyssla med, förutom att träna & göra andra vardagsmåsten.
 
annars så längtar jag till helgen då sanna äääntligen ska få fixa mitt hår! det behöver klippas & så ska det färgas om på nytt. funderar på om jag vill hålla mig kvar i det röda-lila stuk hon fixade sist, det kändes ju trivsamt! annars blev jag mått sugen på en ljusbrun färg med slinor, kändes fräscht & fint nu när vi går mot vårsommar. återstår att se!
sedan så är det utgång både fredag & lördag, stung på fredag & så klassfest på lördag. vi måste ju såklart fira att tentan är över ;-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0