Idag kände jag mig...

...riktigt jäkla lycklig! kanske berodde på det finfina vädret, jag vet inte.
känns i varje fall riktigt fint med vår!- hur tråkigt det än är att snön snart är ett minne blott. tur jag får njuta av massa snö & fjälliv i hemavan snart! =)
 
idag tog jag bussen in till stan för att möta upp sara & moa, vi gick en runda bland galleriorna & detta fick jag då med mig hem;
♥rosa topp & hårsnoddar från bikbok
♥trosor & örhängen från gina tricot
♥rött läppstift & svart kavaj från hm
bra fynd, må jag säga! klart man får gå lös litegrann såhär när csn har landat ;-) & jag ska inviga det mesta till helgens festligheter. längtar!
 
ikväll handlar det annars bara om att tvätta, städa & renbädda, en onsdag i sig. annars är jag väldigt tacksam över att denna vecka bara flyger fram! har ju så himla mycket att se fram emot 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0