SMÅ MINIATYRER I PERIFERIN

det är tisdag & fannybanny känner sig faktiskt riktigt glad med tillvaron!
allting rullar bara på, som vanligt. önskar att solen kunde lysa & värme mer, önskar önskar önskar att jag egentligen slapp vara här & kunde vara hos C. men jag trivs alldeles för bra på jobbet för att älta det, faktiskt. får ta vara på denna sommar, ta vara på det jag gör på medicin/stroke avdelningen & få nya kunskaper =) 
 
ikväll har jag hängt med josefine, som är här denna vecka! vi har åkt bil, skvallrat lite, samt handlat lite smått & gott inför fredagkväll som ska bli sådär extrabra ;-) well, mer om det senare!
för tillfället ser jag film & smaskar på jordgubbar medan det småregnar lite utomhus, stillsamma kvällar är behövliga ibland. och imorgon är jag ledig vilket känns sååå jäkla bra, kommer må lagom gott när jag hör pappa åka till jobbet inann åtta & jag får ligga kvar ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0