LIVETS BÄTTRE DAGAR

jag & tobias kan verkligen ha så jäkla kul ihop ibland, haha. jag vet inte om det beror på att vi är rätt lika i sättet, vi har då klickat som ler & långhalm sedan jag ens välkomnades in i ohlsson-klanen. men hur som, igår var då en väldigt bra dag då vi shoppade tillsammans, sedan på kvällen kom två av hans vänner från umeå för dem ville fara på o´learys studentfest. det slutade med att jag också hängde med & mötte upp elin & emily med deras vänner där. vi hade faktiskt förjäkla roligt! ;-)
 
--- --- ---
egentligen tänker jag inte dra någon slags throwback till min egen student, för det är väl 96ornas tid att få glänsa & få känna den där jäkla glädjen! =) kan väl säga att jag är avundsjuk så in i helskotta, men det var en onetime thing & det gör minnet så extramycket kärt. 
idag tar umeås elever studenten, imorgon är det lycksele & på fredag här i övik. en lyckans vecka, vill jag kalla det! känns lite synd att jag inte kommer kunna vara i lycksele imorgon för att omfamna min tove som efter fyra år på skidgymnasiet ääääntligen får gå ut, men hon vet att jag finns med henne i mina tankar.♥
på fredag däremot hade jag tänkt stå utanför parkskolan med mina kusiner, faster, farbror m.m. för att gratulera fina elin (min kusin mattias fina flickvän som sedan länge varit en så god vän till mig), & sedan gå på hennes studentmottagning. & hur avundsjuk jag än kommer vara på alla studenter, så tror jag att min medkänsla kommer vara större; känna ett sting av det där ruset & vara lika lycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0