FINNS INGA BÄTTRE HUSDJUR ÄN HUNDAR

 
en del av er kan inte ha missat det jag berättat om christoffers faster, farbror & superfina kusiner nere i sandviken?! hur som så har leija & liam tjatat efter en hund så länge som jag kan minnas, dvs säga cirkus tre år hehe. och nu har äntligen deras önskan gått i uppfyllelse; en liten dansk-svensk gårdshund som heter dobby, har flyttat in hos dem hemma i högbo. kan inte vara annat än glad för deras skull!!! hade inte tackat nej till en liten valpis, jag heller ;-) tydligen så tänker dem dra en visit i åsele kring början av augusti, blir som alltid superkul & nu supermysigt att få kela med valpen! 
--- --- ---
det är lördagmorgon & vi tar lite sovmorgon. har tvättid 10-13 + att vi tänkt storstäda & släppa max lös i skogen. det känns som bra planer, det! =) främst av allt vill jag bara spendera varje minut av denna dag tillsammans med min kärlek, eftersom jag tar tåget norrut tjugo över två imorgon. just delen av att åka hem till lycksele & påbörja sommarjobbet på måndag känns inte jobbigt, det är just resedelen med min feta väska som jag inte ser fram emot ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0