ATT SE PÅ HONOM OCH TÄNKA FYFAN VAD JAG ÄR LYCKLIG MED DIG

helgerna går tyvärr alldeles för fort.. men om ca tre veckor går jag på min mini-semester & JAG VET att tiden kommer gå fort, ett poff och sedan är jag långledig från jobbet! wiiiie =)

en fartfylld helg har vi då haft, jag & min man. själv har jag också spenderat mycket kvalitetstid med min fina svärmor; bl.a. gått långpromenad, druckit vin framför sommarkrysset & förstås pratat pratat pratat om precis allt mellan himmel & jord. precis som jag vill ha det, och som det alltid varit mellan mig & min tredje mamma.
ikväll har vi då sett film & bara degat, men nu säger då jag & världens bästa kille godnatt! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0