MOTORVECKANS TISDAG

tisdagen började med att redan på morgonkvisten hjälpa pappa & kicki att förbereda inför dagen & kvällen. viktor fyllde nämligen tjugofyra så under dagen skulle vi ha kalas & under kvällen skulle en massa komma på middag. 
jag kom även på nu att jag glömt tala om en fantastiskt rolig grej; viktor & hans matilda blir ju föräldrar i augusti! vi ska få en bebis i familjen, åhååå vad roligt & spännande det känns! ♡ känns också lite overkligt att man ska bli faster, herregud...
kicki hade gjort vääärldens smarrigaste cheesecake med en hallonsås, mums bara!
det var sååå soligt & varmt (förutom när det blåste) utomhus, jag och min älskling satt ett bra tag under eftermiddagen på nya uteplatsen & lyssnade på musik.
alltså, jag kanske har nämnt det förut men kicki är så jvla bra på att laga mat, vara kreativ, så man blir nästan inte klok ibland haha! åt nästan ihjäl mig igår på allt gott hon förberett & då skojar jag inte. världens matkoma...
...men tröttheten försvann så fort vi körde igång med femkampen som evelina förberett. jag tycker sådant är förhimla roligt! verkligen. lite sura miner från dem som är riktigt dåliga förlorade men det blir bara tarvligt ;-)
resten av kvällen blev det bara altanmys innan typ alla började gäspa vid ettsnåret, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0