ME AND JULIET

hallå hallå! nu var det ju ett tag sedan sist. har inte funnits så mycket tid eller ork till att skriva, bara tidsinställda inlägg som dykt upp haha, & sedan sist har det väl inte varit så mycket att berätta om heller. tisdag & onsdag var jag tyvärr sjukanmäld från jobbet, det där med att vara borta från jobb/skola/praktik är bland det värsta jag vet, man känner sig så jobbig haha.. men det kan ju inte hjälpas i vissa fall =)
 
kläderna jag beställde från asos kom i veckan förresten, & som alltid när man beställer kläder från utomlands så är det sååå himla tillfredsställande när dom faktiskt passar, haha!
 
men igår var jag då tillbaka på banan för ett dagpass & det blir ett likadant pass idag!
plus att det är FREDAG! oboy vad skönt det känns med helg, som planerat ska spenderas i mitt älskade örnsköldsvik. denna helg ska även min kusin julia följa med dit, känns som att vi pratat om att hon ska hälsa på huuur länge som helst, men aldrig har det blivit av ;-) vi ska köra bil dit vilket blev ännu bättre, lite roadtrip sådär!
shopping & massa mys väntar oss, i varje fall! verkligen en toppenhelg, hoppas ni får det lika bra! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0