I JUST WANNA LOOK GOOD FOR YOU

well hello there, friends and haters!
var ett tag sedan sist. & jag kanske inte har varit jätteupptagen, men det kanske kallas prioriteringar, haha.
men hoppas att era senaste dagar har varit bra! jag har haft det toppen hemma i övik med mina killar, det är verkligen skönt att få spendera tid hemma när sommaren mestadels bestått av att jobba i lycksele. så jag är verkligen toppenglad att jag tog ledigt två veckor, det behövdes för flera olika orsaker.
 
men anyway, såhär har mina senaste dagar sett ut;
pluggat varje dag... men det måste ju göras! & det känns verkligen skönt att få börja med skolan snart igen. det är ju den rätta rutinen för min del + att jag saknar min klass så himla mycket!!! särskilt sara & moa, mina små tokstollar ;-)
 
precis som bilden säger ;-) nämen, nu jäklar blir det stenhårt med att komma igång med träningen igen. haft en riktig latsommar, & nu när den riktiga vardagen börjar återvända så ska det bli likaså med träningen!- både för mig & min man, hihi. förnyat gymkort på nordic wellness, nya kostscheman & ny utrustning på ingång, det finns inga ursäkter ;-)
 
njutit av solen som faktiskt kikat fram & värmt (!) en hel del
 
hälsat på ute i åviken camping hos farfar & anita
 
försökt övertala vissa vänner att flytta till övik, hahaha!! men det lockar faktiskt en del, bl.a. när vissa tagit sig in på uni här. plus att övik bara allmänt är mer trevligt & finare än for example umeå ;-)
 
lyssnat på måndagspepp, avlyssnade faktiskt detta avsnitt medans jag städade lägenheten & det gick som på ett fingerknäpp! blev förvånad över hur fort tiden gick, haha.
 
jag, anna & liam åkte till gottne för att äta lunch hos farmor & ernst. & mysa med kattunge, förstås!!
 
& tillslut, imorse vid tiotiden, så kom mamma hit!  
vi har ätit lunch, spenderat några timmar på stan, gått långpromenad med max & bara myst på. lite mor-och-dotter-kvalitetstid som faktiskt behövs ibland! 
efter C slutade jobba så for vi alla till hamnen för att stiga ombord på poseidon där vi bokat bord för kvällen. det är en stor båt som har restaurang, pub, nattklubb m.m. maten var en stor buffé med havsrätter, sååå otroligt gott! den körde också en sväng runt i örnsköldsviks skärgård som tog sammanlagt fyra timmar, det var så himla fint & tur med vädret hade vi också! detta ska jag absolut göra om, kanske med brudisarna i klassen ;-)
 --- --- ---
för tillfället ligger jag i sängen, tänkte strax säga godnatt till er alla & krypa ned under täcket igen hos C. imorgonbitti åker jag med mamma tillbaka till lycksele, för under kvällen väntar ett kvällspass. så jag vill rå om min man innan vi är ifrån varandra en vecka. men nu jäklar ska jag ta vara på min sista vecka på medicinavdelningen, för jag tror det kommer vara tråkigt att sluta nästa vecka.. verkligen en arbetsplats att minnas. & som sagt en vecka ifrån christoffer & max, bara en ynkans vecka, innan jag är tillbaka i mitt örnsköldsvik igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0