ALLTING BÖRJAR NU

igår var en fredag i världsklass! alltså verkligen. sådana kvällar man bara måste ta vara på när dem väl sker. efter ett dagspass så blev det grillat till middag, lite tårtbak & därefter överraskade jag & jossan felicia med tårtan & rosévin, eftersom hon nyss fyllt tjugo barre. egentligen en rätt simpel kväll med dricklekar, fika, bilåkning med några andra & vi hamnade tillsist på rockpuben där vi mötte upp ännu mer trevligt folk. åh vad nöjd jag kände mig när jag traskade hem under natten =)
 
& idag vaknade jag kring tio tiden, sovmorgon i all sin ära kändes också underbart! farmor & ernst kom hit vid elva för att hälsa på tills imorgon, synd att jag jobbar men jag hinner ju träffa dem litegrann åtminstone  alldeles strax ska jag bege mig till sjukhuset för ett kvällspass, alltså snaaaaaart är denna långa arbetsvecka över!!!

Kommentarer
Postat av: Linn

Vad mysigt och grattis till henne i efterskott :D

2015-07-05 @ 09:57:04
URL: http://sarahlinnsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0