Maybe we could stay like this forever.

helgen hos pappa & kicki blev som förväntat supermysigt!
mycket bra sällskap kombinerat utav mig, chrille, fredrik, hanna, pappa, kicki & så erik! såg hockey i massor, skålade i champagne, berättade gamla roliga verklighetsbaserade historier från pappas initiativ, jag & hanna delade på flera cider, lekte julklappsleken som blev på liv & död, ja lördagkvällen blev så himla fin!
fick ju många fina julklappar också som jag ska visa sedan =)
kicki är världsbäst på att fixa häftiga & supergoda snacks! & champagnen var ägnad för min antagning, mitt tredje antagningsfirande hihi! 
denna galna julklappslek är alltid en hit på våra jular, hihi. dock mindre kul när man kanske inte vinner något, men jag & C blev rätt nöjda med våra kylskåpsmagneter haha! ;-)
invigde även min nya korallklänning
& njöt av mannens tillvaro då han ville hålla min hand & hålla om mig hela tiden. alltså kärlek till honom 

idag åt vi lunch hos mamma & har nu precis landat i lägenheten. bara att ladda upp för ännu en ny vecka. skolstarten närmar sig ju, tjoho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0